onsdag, augusti 29, 2007

Bingo

Shit, min dejt alltså

visserligen är han lite skadat gods, men fan vad jag gillar honom
idag skulle vi ha lite quality time

Vad gör vi? först till terrariet och tittar på massa konstiga paddor och ormar, toppar detta med en toast skagen på ölkaféet, men det bästa av allt, sedan vi drar till triangelns bingo, sjukt roligt,och svårt och snabbt, och massor av rökhostande och muttrandes tanter.

Jag var nära någon gång men lyckades inte

Jag blev så uppspelt så vi var tvugna att även kolla in Blå hallens bingo
Jag kan rekommendera triangelns bingo, högtalarsystemet är bättre där

4 kommentarer:

klenin sa...

åh, wow!

Erik sa...

stort! Jag säger bara 2 brickor samtidigt som jag ropade nummer...

Betty sa...

wow! Du har precis varit med om en av mina drömmar! Vajert!

David Jonsson sa...

Jag säger WOW till att Puffen antyder att han samtigt spelat TVÅ brickor och ropar nummer. När jag testade bingo för några år sedan i bingons huvudstad hade jag enorma problem att fixa EN bricka. Den söta okände kvinnan mitt emot mig blev så irriterad av min och mina två vänners oförmåga att hon utöver sina egna sju brickor plötsligt i tystnad även började att "dutta" våra. Ingen vann något.