tisdag, augusti 28, 2007

Best in Show på Göingeplan


Ni bara måste spana in dansklippen från helgens fest på min Facebook! Kräket är en sprattelgubbe, Järnhandlar'n har konstiga tungticks, Jakob är en pojkbandsstjärna, Martin bryter ihop och allt är bara alldeles, alldeles underbart! Snyggt jobbat av dig Puff, jag gillar att du drog iväg med min kamera och lyckades zooma in ditt eget öga mitt i allting. Jag säger som Fibes:

"I can never see myself be bored by you
I can never be together and be bored by you"

...och som Betty: shit, den festen hade ALLT!

Edit: Jag trodde först att Järnhandlar'n kallades Hjärnhalvan. Såhär i efterhand är det lite extra roligt.

4 kommentarer:

Unknown sa...

till och med en trasig soffa

klenin sa...

Ja, tyvärr honey. Men det gör liksom bilden komplett av en tonårsfest 10-15 år för sent.

Unknown sa...

Jag gillar det! Sommarens bästa fest - den hade som sagt allt

Unknown sa...

man ska gå ut med flaggan i topp och det tror jag att både jag och Shake känner att vi gör nu