torsdag, augusti 30, 2007

Vänner

Idag drar jag vidare ut i världen (eller i allafall 60 mil norrut). Tyvärr hinner jag inte träffa er i person innan jag sticker, det blir lite hastigt iväg till Sturup direkt efter jobbet.

Puffen har dock styrt upp en kaffe med mig vid 4-tiden idag, någonstans runt stationsområdet. Kom, kom!
Jag kommer kanske flacka lite med blicken men det får ni ha förståelse för.

Om vi inte ses i eftermiddag; Hej så länge, världens bästa gäng. Vi ses snart i en stad nära er!

/Katten.

5 kommentarer:

klenin sa...

Å vad sorgligt det känns nu. Jag kan som det ser ut inte sticka tidigare från jobbet idag, men om läget ändras hör jag av mig! Om inte annat ses vi i Stakka om två veckor! Du, jag, Landet och bubbel.

Unknown sa...

Babe, visst det skall bli trist att du (vi) flyttar, men det är ju inte för gott, vi ses ju snart igen

Kram

Betty sa...

Jag kommer om jag kan sticka tidigare. Ska va i möte.

Betty sa...

Och vi ses väl på bloggen!

Unknown sa...

Och facebook! Glöm för allt i världen inte facebook.