fredag, augusti 17, 2007

Oh Neal...

Inatt drömde jag att jag precis hookat upp med Neal från säsong 3 (nuvarande) i So You Think You Can Dance. Vi hade haft nån form av gänghäng, typ på Råå (som förstås inte såg ut som det gör i verkligheten). Palekings chillade med andra sköna lirare och Neal var en av dem. Saker och ting hade börjat ta fart under den helgen, och när alla skulle hem hånglade han upp mig i en trappa, misstänkt lik den som alltid är med i Grey's Anatomy, och lovade att han skulle ringa direkt när han kom hem. På trappavsatsen stod folk och gapade av förvåning över hans move och jag, för att citera en annan blogg, "kände mig som någon i en låt av Bo Kaspers". Det var otroligt drygt att vakna i sin egen säng i morse.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Är han harmynt? Det ser ut lite som det. Kunde han hångla ändå eller hade han delad gom som försvårade det hela?

Det var min reflektion kring det hela.

klenin sa...

Han kunde hångla minst lika bra som han hoppar upp i splitt. Harmynt? Ånej. Tjugo år gammal? Åja.

Betty sa...

Drömmar med kändishångel är jäkligt bra drömmar alltså.