lördag, juni 03, 2006

babes...

...ni anar inte hur mycket jag saknar er

Middag den 10, lätt :)

Ill be there

Imorgon åker jag till Helsinghora för att gå på sommarskola - sedan den 9 -11 flyttar jag in i min lägenhet igen.

Den 12 måste jag tyvärr dra till Norge igen för att jag måste tillbringa X antal dagar i landet för att mitt stipendium skall gälla liksom. Men den 10:e, satan då super vi

Nu väntar jag på ett teaterkompani som skall ha typ firmafest här i lägenheten - jag planerar att bli as plakat - göra bort mig för att göra en snygg sorti till flygplatsen imorgon

Pussar
Jakob

2 kommentarer:

Betty sa...

Åh J! Jag räknar dagarna tills du är i Malmö igen. Nu är det bara fyra dagar kvar! Jag har glassstrutar i frysen och ett leende på läpparna.

Plus att jag sprang 2,3 km i parken i söndags! JAG SPRANG, sakta, men jag gick inte en enda gång. Du skulle varit med och sett svetten droppa från min vackra kropp.

Unknown sa...

Jag är grymt imponerad