tisdag, juni 20, 2006

Oj vad det har frågats, intresset har varit enormt. Hur går det egentligen i Drömelvan? Ja, här ser ni poängligan för Må bäste lag vinna:


Suckers FF jakobhallberg 162

BETTYS HÅRDINGAR isselime 134

cykelspark i ögat lepuf 130

kräkets krigare
kraket 124

Lethal Trash lilltrasan 97

Ikväll går vi in i omgång 3 i gruppspelet och nya poäng kommer att delas ut. Om Sverige vinner kommer Puffen garanterat stiga i graderna. Även Jake kommer att fylla på i poängstatistiken. Själv är jag för första gången inte sist i ligan och väljer därför så klart att publicera resultatet.

2 kommentarer:

klenin sa...

Jag gillar att Krabban har medf Ballack, han är en av mina favoriter. Men varför lyser Figo med sin frånvaro? Va? Va?

Unknown sa...

Drömelvan, det är bara tull (som man säger i Norge). De kan ju inte räkna poäng rätt. Jag saknar åtminstone två poäng som jag vet borde vara mina (inte för att det skulle ändra ställningen men rätt skall vara rätt).

Jag kan skryta med att mina framgångar är betydligt större i den ädla sporten vadslagning om pengar. 1-1 Frankrike Sydkorea gav mig en vinst på 250 NOK, ikväll skall det spelas på matchen Holland Argentina - tips mottages gärna.