tisdag, juni 27, 2006

Tjenis penis!



Babes, nu är jag alltså 30 år inofficiellt, enligt vad folk tror i Bergen så fyllde jag 30 igår. Detta firades med en sjudundrandes 80 tals fest i lördags - där jag, full som en kastrull bland annat höll tal till Norges ära, försökte mig på breakdance och hade långa utläggningar om vad Norge skulle göra med oljepengarna. Dessutom var jag inne på att Henke Larsson skulle utvisas till Norge.

Detta kanske låter exotiskt, men efter vad Elin (som just nu är i Bergen) har berättat om midsommar så verkar ju detta bara vara i en piss i Missisippi. Dans i baddräkt och rosa knästrumpor, Anna i en shot tävling, Emma som däckar - och allt detta toppas med en planerad tandemcykeltur till bryggdansen. Vad ska man säga - jag är stolt över er! Kärlek fylla rock n roll!

Nu lämnar jag Bergen bakom mig tar flyget hem via Oslo ikväll - sover några timmar innan det bär av till kastrup igen för att åka på konferens till Porto imorgon bitti. Den 3 är jag hemma på allvar.

Många pussar från mig

PS Är det någon som har vår address där vi skall bo i NY? I så fall vill jag ha den DS

1 kommentar:

Betty sa...

Jag tycker att det är fantastiskt att vi avslutar med flaggan i topp oavsett var vi befinner oss. Tycker din fejk-30-års-fest låter sjukt lyckad.

Själv lyckades jag sabba min nya digitalkamera...när jag fiskade krabbor...fem dagar hann jag ha den. Och då vill jag poängtera att 1. Jag var nykter 2. Den var inte i närheten av vatten.