onsdag, mars 07, 2007

Hola senioritas e seniores

Hejsan.

Hemma för sjuk kropp igen...

Börjar bli lite trött på denna verklighet, men, men...

Som ni alla vet vid det här laget är jag på väg att flytta. För de av er som vill hjälpa till finns det två möjligheter. Den 17 och 18 mars finns det möjlighet att hjälpa till att måla lägenheten och då få en möjlighet att se lägenheten i dess orginal utförande.

Den 24 mars finns det förutom detta fantastiska erbjudande möjlighet att skånka och pusta lite när vi skall flytta möbler och kartonger över gården från min förra lägenhet. Vi startar runt 11.00 och håller på tills vi är klara. Osa gärna så jag hur många som kommer, the more the ni vet...

må gött all around

6 kommentarer:

klenin sa...

Hej babe, såhär på rak arm kan du nog räkna med mig båda helgerna. Får dubbelkolla med hemmakalendern senare bara. Har du fått din egen lägenhet såld än?

Unknown sa...

Ska bli!

Unknown sa...

den 17:e kommer vi från sälen
den 18 ska jag tvätta och gå på blockflöjtskonsert
så det kan bli tajt

men den 24 - count me in

Boogie sa...

budgivningen verkar avslutad och jag får 1050000 för den, känns lite overkligt.

Erik sa...

Tja, tror inte jag har ngt på agendan den 24:e, då är jag där!

Boogie sa...

fan va ni e fina... snyft.