torsdag, mars 29, 2007

så jävla ung är jag väl inte?

Hej babes

Jag var inne på Åhlens klubbdagar - jag vet, sjukt vuxet.
Såg påskägg, billiga påskägg - så jag slog till - går till kassan
får höra följande:

"du har hittat påskäggen du, du hoppas förståss att någon ska fylla dem med gottis"

Ja, men va fan? Ok att jag möjligtvis ser lite yngre ut, men någon jävla måtta får det vara, det är väl för tusan inte dagisbarnvarning på mig? Visserligen hade jag mina baggy brax på mig ...

By the way - läste Sydis hyllning till Familjen, så jag laddade ner lite - sjukt bra "Jag gjorde upp en eld för dig. Nu brinner hela skogen" Och detta på klingande hässlehoramål

Mycket pepp

Cheers Jakob

3 kommentarer:

klenin sa...

Folk som säger "gottis" ska man aldrig ta på allvar. Själv fick jag visa leg på Systemet igår. Killen i kassan trodde alltså att jag var MINST tio år yngre än vad jag egentligen är. Så det händer Jakob.

Unknown sa...

Visade alltid leg per automatik tills förra fredagen. Då köpte jag en halvflaska skumpa och på pin kiv lade jag inte fram legget.

Och det gick! Kände mig som en vinnare resten av helgen.

Betty sa...

Helena: Jag vill inte ta ner dig på jorden. Men policyn är väl: kolla leg på alla som du bedömmer ev. yngre än 25...men hej! det är i alla fall 4 år nästan yngre än din rätta ålder...

Jakob: Jo, du ser mkt yngre ut. Nästan som ett blöjbarn.