onsdag, mars 07, 2007

Uttorkad

Tycker det är dags för lite häng snart.
AW på fredag?

Någon?

9 kommentarer:

Betty sa...

Jag ska träffa Fabian på fredag. Planerna är lite oklara. Håller AW lite öppet.

Unknown sa...

Jag är med på AW - var och när? (gärna efter 19 så jag hinner träna)

Boogie sa...

skall till småland och kolla på matbord i helgen, relaxa och se om min kropp vill bli frisk någon gång före sommaren.

Unknown sa...

ja, en lite senare aw kan vara skönt. Så hinner man hem och slänga av jobbet först.
Var vet jag inte, förslag någon?

Lenin är förresten också med på det men hon ville inte göra sig den ansträngningen som vi andra gör med att lägga in en kommentar på bloggen.

Synd, tycker jag, att vissas tid anses vara mer betydelsefull.

klenin sa...

Är det någon mer än jag som känner lukten av intrigmakeri?

Unknown sa...

Jag röstar för ett litet galnare ställe, som vi inte brukar hänga på

På Besök, Mascot, JP's, Översten någon stans i Kirseberg?

Unknown sa...

JP's!!!!!!

Det är ju min kvarterskrog men jag har aldrig vågat gå in!

Allsången, coverbanden och den fyllot (kvinnligt fyllo) som brukar stå vid dörren har skrämt iväg mig.

Unknown sa...

Jag är med

JP's kl åtta?

klenin sa...

Jag lägger in en brasklapp för jag har haft ett dunkande huvud sedan jag spenderade hela dagen igår med att upptäcka att jag helt plötsligt kunde knäcka loss låsningarna i min nacke. Tyvärr blev jag nog lite väl glad över det hela.

Det känns som om mitt huvud är ett bowlingklot på en tändsticka. Men jag hör av mig framåt kvällen.