lördag, mars 10, 2007



Här ska vi bo.

07:10 börjar färden mot Sälen. Första gången på kanske 15 år. Kommer jag bryta benen? Jag kommer i alla fall inte få löss eftersom jag har köpt en egen hjälm. Värre kan det bli för er andra. Fan, det är asmånga som går omkring med löss i håret nu för tiden. Skitvidrigt. Min hjälm kommer inte ligga i närheten av era.

Jag kommer va så sjukt unfashion i backen. Skitful verkligen. Blir ju inte bättre av att ha hjälm. Men jag vägrar spräcka skallen i Dalarna. Så himla ovärdigt.

Men vi har bastu och kamin i stugan. Peppen är enorm. Nu fortsatt packning. Termosen ligger redan i väskan.

1 kommentar:

klenin sa...

Till och med jag blev ju sugen på vintersport efter det här inlägget!

Men istället sitter jag och spanar ut över Östra hamnen, med halvt nerdragna persienner så att inte det strålande solskenet ska blända mig. I eftermiddag blir det häng på BoO1. I vårjacka, äntligen.

Också fint.