fredag, mars 16, 2007

PIMP MY B-DAY







Babes, den 15 april fyller jag år. Det är en söndag, så jag tänkte att jag kunde få slå klackarna i taket med mitt gäng lördagen den 14 istället. Jag tänker mat, jag tänker drinkar, jag tänker dans, kärlek, fylla och rock'n'roll.

Snälla, boka in den dagen/kvällen/natten så pimpar ni upp min födelsedag!

PS. Jag vet att jag är ute i god tid, men erfarenheten säger mig att Palekings är ett busy busy gäng. Självklart räknar jag med Krabbor, Cissis och Kräk i planen. Vi (jag) kan boka bord nånstans, tänker jag mig. Eller nåt annat. Vem vet, the sky is the limit...

6 kommentarer:

Unknown sa...

Call me papi shulo and count me in!

Unknown sa...

Vi är på och laddade, kvällen skall pimpas både med ljud, ljus och kärlek.

Unknown sa...

fan vad bra lenin

jag funderade just på ifall jag skulle åka upp till Bergen och Hallvards 30 årsfest, men nu har jag en bra anledning att inte göra det

Peace

Betty sa...

Låter sjukt fint. Och ja skriver upp det i kalendern.

Bara det faktum att Jake avslutar sitt inlägg med Peace säger något om vår vistelse i Sälen...

klenin sa...

Fabian har bjudit in sig själv ocjså, och Emma E kommer ner på besök. Det kommer att bli så fint!

emma d sa...

Helena, jag vill självklart vara med och fira dig men jag kan tyvärr inte eftersom jag ska till STHLM just den helgen.