tisdag, maj 23, 2006

Hedrandet av vår Jesus fortsätter

Hur har ni tänkt tillbringa denna långhelg? Jag vet att Pluffsen ska till Sthlm på K-kronareunion, och jag vet att jag och Johan ska på Nöjesguidenfesten på torsdag. Vet även att jag har bil under veckoslutet, men jag vet inte vad jag ska göra med den.

Lenin får Charlottabesök (eller besöker Charlotta, vilket är ännu oklart) och kommer därför kommentera något i stil med "måste hålla helgen öppen, vill inte binda mig till något" men ni andra kan ju go crazy.

1 kommentar:

Betty sa...

Om det skulle finnas någon loppis, helst en scoutmarknad, tycker jag det hade varit trevligt att åka på...om du har bil menar jag.

Jag ska försöka storstäda lghten, vilket brukar gå så där. Och plugga.

Fan nu kom jag på att jag jobbar på lördag...men om det finns loppis på söndagar...eller en tur till lotten.