måndag, maj 15, 2006

Nu MÅSTE vi börja sätta in pengar - annars bajs


Hej babes

Eftersom det har börjat handlas lite till kolonin, har vi inte så mycket pengar kvar på kontot - men den enda som sätter in pengar är jag. Jag trodde vi skulle börja nu i slutet av april - men jag har tydligen uppmanat inbetalningar från och med nästa månadsskifte.

Ingen elefant på taket än så länge (så är väl ordspråket?) - men om ni inte börjar sätta in pengar nu så kommer jag personligen att lägga bajs i era kylskåp (och fråga lenin hur kul det är).

700 pix är det ni har att röra er på nu så inga extravaganta växter babes!

3023 21 26690 - är kontonumret i nordea.

Kram då mina älsklingar

Jakob

3 kommentarer:

klenin sa...

Mmm, bajsbiten är något jag brukar utelämna när jag berättar för alla hur bra det är att ha Jake the Break som sambo.

Boogie sa...

första insättningen kommer den 1 juni, har lagt ut 70 kr på frön och ser det som en insättning för maj.

Betty sa...

Jag ska fixa detta i helgen.