tisdag, maj 08, 2007

Avisen Dagbladet


Jag har upptäckt något av en favorit i den djungel vi kallar in-ter-net: nätversionen av den norska dagstidningen Dagbladet. Där kan man idag, en helt vanlig dag, läsa denna lockande puff:

Kan pc skade underlivet? Er du ung og lurer? Spør og les om sex.

Och så följande gjutna iakttagelse inför Schlager-EM. Medan norska Guri kämpar med sitt klänningsbyte, svirar alltså The Ark för fullt:

"Mens den norske deltakeren i går var opptatt med å trene et kjapt skift bak brusende fjær på scenen i Helsinki, koste svenskenes Grand Prix-håp seg ombord på fergen over Østersjøen.

Bikini-fest
Glamrockerne i The Ark hadde valgt en timeslang båttur med bikinishow og taxfreeshopping i stedet for å ta flyet.

- Det er skikkelig kult å kunne være med på så mye moro. Nå får vi jo 18 timer på båten, mens flyet hadde tatt 40 minutter, sa vokalist Ola Salo til Expressen."

I Like It.

1 kommentar:

Unknown sa...

Behöver jag säga något mer? Jag älskar Norge, det är fan i mig mitt favoritland

Ok puffen jag vet, byråkratin är för jävlig, men ändå, det går ju inte att inte älska norrmännen