torsdag, maj 24, 2007

Loppis 26 maj kl. 10:00

Okej fotot är gammalt och tagit ifrån brf:ens hemsida. Men hey. vad gör väl det? På lördag är det loppis.

Och jag ska stå och sälja. Mest kläder. Mest HM-skunk och skor. Men gick igenom mina kläder i källaren precis. Shit hittade alla mina Schalin-kläder, gud va jag älskade Moa Li och Johan. Och det mesta i källaren kan jag liksom inte sälja.

Men hur som helst det kommer finnas en jävligt 90-talig Paul smith-t-shirt, ngt enstaka Schalinplagg, en turkos trench, alltså ganska daterade kläder. Men har för mig att jag har några godbitar på vinden också som ska bort. Vet inte om jag kommer hinna tvätta om allt. Men billigt kommer det va. Mina helmut lang-brallor är dock puts väck. Fan synd. Och det kommer finnas några riktigt fula kläder också.

KOM KOM KOM!!!! Mäster eriks plan.

ps. hahaah hittade ju ett par lady soul-brallor. De är fan värda att bara komma och kolla på. Fula som stryk och ganska läckra.

4 kommentarer:

Unknown sa...

jag kommer, mest för att vara trevlig. Trots att du gör så otroligt bra reklam för de kläder du vill sälja så känner jag nog att jag får stå över den här gången.

klenin sa...

...hade du dina LS-brallor i Paris?

Unknown sa...

....just det. Innan förhoppningarna rusar iväg; vilken storlek gäller?

klenin sa...

I LS-brallorna... från Frankrike, om än inte just Paris utan Grebban.