torsdag, maj 03, 2007

Semesterplaneringen

Okej, nu är det även dags för mig att lämna in sommarens önskemål om semester. För min del blir det v 23 (4-10 juni), v 27 (2-8 juli) plus några dagar när min kusse kommer på besök. När han kommer är oklart och beror på hur hans tentor i medicin går.

I vilket fall, jag vill gärna ta en vecka till och tänker mig någon gång v 31-33. Typ 32.

Hur var det nu med era planer? När är ni lediga, utomlands, på Tempo, i parken? Med Kräket, på Bo01, på äventyr?

3 kommentarer:

Unknown sa...

27-30

Betty sa...

Jag har typ 29-31. Och så har jag två dagars komp att ta ut ngn helg.

Erik sa...

Jag är ledig när jag vill och hela tiden. Nej, jag har inte fått några hintar om att planera min semester ännu. Och jag är sån som inte hetsar om sånt, och ni är ju så och ni vet ju hur jag är för ni känner ju mig och det är ju klart för jag är ju som jag är. JAg återkommer helt enkelt.