måndag, maj 28, 2007

Flyttplaner

Det verkar vara fler än jag som inte vill bo i Husie. Försäljningen går lite trögt. Detta innebär att jag inte kommer att flytta hela bohaget på lördag (såvida inte lgh blir såld i veckan). Det kommer alltså blir en hyfsat smärtfri flytt tänker jag. Lite kartonger, ett väldigt långt köksbord, bokhyllor, byro och lite småskit. Helena, Betty och Jake: kan ni gullungar fortfarande hjälpa till? Förmiddagen är det som gäller, men jag ringer. Kan/vill någon annan så är ni mer än behövda. Puss på er.

7 kommentarer:

Elin sa...

okej: Byro= Byrå. Går lite fort ibland.

klenin sa...

Jag är med dig raring, inga problem!

Betty sa...

jag e med. Är det kl. 11?

Erik sa...

säg när, jag är där!

Boogie sa...

jag e me kl 11 vid nya adressen.

Elin sa...

KLOCKAN 11 PÅ LÖRDAG,
SORGENFRIVÄGEN 11!

Ni är så fina.
Elin

Unknown sa...

of course Im in

I love flytta