onsdag, maj 09, 2007

Minilenin utmanar



IKEA PS Lömsk, snurrfåtölj.

Bredd: 59 cm
Djup: 62 cm
Höjd: 75 cm
Sitshöjd: 17 cm

Försök gömma er i den ni också om ni kan, I dare you! Till och med väktaren på IKEA berömde min vighet igår och kallade mig för "gympig". Det firade jag med ett tungt brädpass med vikter idag. Om Katten hanterade sin mobil enligt planen finns det även bildbevis på denna banbrytande bedrift. Men man får sjukt ont i kroppen av att skratta när tryckt ihop sig i någon slags kokong för kids. Beware!

"Just beat it" som Michael Jackson skulle ha sjungit om året varit 1982! Och om han ville att ni skulle dra, mer än slå rekord, kanske...

Nästa gång jag piper inom K3 ska jag reka måtten på det skåp som står bakom dörren (!) i personalrummet. Där kunde jag också gömma mig, vill jag minnas.

Shit, det här kanske är min dolda talang, the one liksom.

Förresten är det här inlägg nummer 500! Heja oss!

3 kommentarer:

Erik sa...

Du vet inte vad du ger dg in på när du battlar om sånt här Helenin. I'm up (eller kanske "in") när som. Jag spelade huvudrollen i en mycket kort kortfilm på högstadiet som hette Päriskåpet. Jag jag spelade Pär och ni kanske minns de klassiska plåtskåpen. Dessutom stretchar jag i sömnen. När? Var?

Betty sa...

Platser min favoritreplik genom tiderna:

"Titta, ett hål i häcken! Undra om jag kommer igenom?". Någonstans. Tror ni.

Ja, jag spelade Alice i underlandet i min teatergrupp när jag var liten. Och nej jag får inte plats i skåpet i K3s personalrum.

klenin sa...

Högstadiet Puffen... det är ganska många år sen det du. Du får kvala in via IKEA PS Lömsk, sen kan du få lägga upp nästa challenge.