söndag, maj 20, 2007

Sorgenfrivägen 11


Efter en sväng i förorten har jag kommit till insikt om saker och ting, detta innebär att jag än en gång packar jag flyttlådorna i sökandet efter en gjuten tillvaro. Naturligtvis kommer den infinna sig så fort jag installerat mig i låghuset på Knutan. Jag kan dock inte plåga min stackars far med fler bo-projekt (faktum är att han är ovetande om både lägenhetsköp och flytt), utan hoppas nu på er. Har ni lust att hjälpa mig att flytta på lördagen den 2/6? Inte alls många saker att bära på faktiskt (men bära allt själv kan bli sjukt jobbigt). Jag bjussar på förtäring samt evig lojalitet gentemot Palekings. Vad sägs, är det någon som har lust?

Puss
Elin

8 kommentarer:

klenin sa...

Vilken tid tänker du dig? Jag åker på semester samma dag, men om det är relativt tidigt är det inga problem att hinna med båda.

Unknown sa...

Centrala malmö välkomnar dig hem igen.

Unknown sa...

det är klart jag ställer upp

tid och plats?

Elin sa...

Jaha, en tid skulle ju sitta fint. Vad sägs om förmiddagen. Jag börjar nog ganska tidigt. Ni kan ju droppa in när ni känner att det passar, från kl 10 kanske. Tycker att utgångspunkten blir i den nya lyan. Funkar det?

klenin sa...

perfekt!

Betty sa...

Jag dyker upp!

emma d sa...

Shit. Grattis till lgh då! Jag är i Sthlm flytthelgen, så tyvärr, jag kan inte hjälpa till..

Unknown sa...

Jag är också i sthlm, glömde skriva det