torsdag, januari 26, 2006

Det borjar hetta till ...

Igar var det Australia day och nagra av doktoranderna tog mig till floden dar man traditionsenligt hade picknick, badade och lyssnade pa nedrakningen av Australias 100 hottest songs 2005.

Pa kvallen var hembjuden till Shane, han skulle slakta en av sina kaniner och gora curry av. Jag blev ombedd att sta for vinet. Mycket riktigt nar kom hem till honom hade han brutit nacken av kaninen flatt den och borjat tillaga den...(vilken karl)

Efter en och en halv flaska vin foreslog han att vi skulle ta ett kallt bad (det var en het dag igar). Det gjorde vi samt at glass och drack upp resten av vinet. Sitter man naken och full i ett badkar sa borjar man hangla - mycket riktigt. Sedan gick vi och la oss pa sangen. Men stackarn blev sa full av vinet ... tydligen tal man inte sa mycket om man ar spinkig. Han erbjod mig att sova over - jag funderade lite pa det samtidigt som han skedade mig. Jag insag att det skulle bli dalig somn om jag stannade sa jag drog. Han lovade dyrt och helgt att han skulle "make it up to me" et cetera.

I morse kl 07 fick jag ett mess dar aterigen bad om ursakt och hoppas att han skulle fa en andra chans. Vad sager ni? Jag tycker han ar ganska het, men tycker a andra sidan att jag naken i en sang skulle fa vilken australienare som helst att skarpa till sig och jobba lite.

7 kommentarer:

Boogie sa...

shane har varit min kille hela vägen... helt klart mycket potential i den karl, flå en kanin och sedan grilla den, ge han lite slack, ibland slår vinet lite snett, jag vet av erfaarenhet...

god damn you are hot...

Unknown sa...

vi ska träffas imorgon - åka till bondens amrknad och sedan laga mat ... jag hoppas på sex!

Betty sa...

Jag hoppas också på sex. Shit synd att Aussie är så långt borta. Jag har aldrig träffat någon som arbetar så snabbt med geväret. Imponerande. Men det vet du ju redan att jag tycker baby.

Lycka till ikväll.

klenin sa...

Good on ya! Jag håller på dig och den tanige kaninkarlen. Du har hela palekings i ryggen honey!

klenin sa...

Good on ya! Jag håller på dig och den tanige kaninkarlen. Du har hela palekings i ryggen honey!

emma d sa...

Åh fan. Låter som att du kan räkna med sex. Trevligt. Lycka till!

Unknown sa...

Jo - det blev sex och pannkakor till frukost på nymalet mjöl ...