söndag, januari 08, 2006

flygvardinnor och mobiltelefon

Hej honnis

Efter 40 timmars forsening ar jag i Canberra. Pa internet cafe. Imorgon har jag forhoppningsvis ett kontor med internetanslutning.

Ni kommer snart att fa se lite bilder. Jag har utvecklat en fetisch for flyvardinnor.

Min adress ar inte faunce cres utan WESTGARTH STREET 27. Far se hur lange jag bor dar. Det ar ok, men jag betalar mer an alla andra och det verkar dessutom vara agt av ryska maffian.

MIn mobil fungerar inte har ute i bushen - vilket det gjorde i sydney - jag ska fixa det imorgon tror jag.

Vi hors snart
Puss Jakob

5 kommentarer:

Betty sa...

Åh honey vad jag saknar dig. Jag har varit hes som en skata efter Nöjesguiden-festen. Men det gick över igår så nu är jag på bibblan och jobbar...

Mailar dig snart.

klenin sa...

Hej Jake, fint att du kom fram efter allt strul... å andra sidan tycker jag det är ganska tufft att du varit i Kuala Lumpur!

Erik sa...

vi tänker på dig jake...

Boogie sa...

skönt att du kom fram hel och ren prinsen, låt inte kängurun ta dig, akta dig de anfaller när man minst anar, har läst det någonstans, tror det var i kalle anka, kanske inte helt pålitligt, men man kan aldrig vara för säker...

kramkram

emma d sa...

Trots allt strul på vägen till Canberra som jag fått höra talas om hoppas jag att din ångest över flygresan inte var helt befogad.

Ha det nu så bra Jakob! Ser fram emot att kunna läsa på bloggen hur livet leker i Australien.