tisdag, januari 10, 2006

Tycker att det låter som en bra idé med bio i helgen. Och ungefär det enda jag kommer att ha råd med just nu. Följer gärna med. Är lite irriterad över att vi aldrig, akademikerjävlar, kan gå på någon av sf:s biografer eftersom jag har 8 st biobiljetter dit.

Jag måste även väcka frågan angående eventuell sommarsemester ihop. Jag tror att det kan bli svårt för mig personligen att få ihop pengar, åker ju till NY bara 1,5 månad innan vi har tänkt åka. Om det blir något Grekland av så måste jag börja kolla efter eventuella finansiärer - läs äldre älskare - och jag får väl börja med det genast.

Mjau and out.

5 kommentarer:

klenin sa...

Hm, vad gäller somamrsemester måste jag möjligen backa redan nu. New York kommer garanterat bränna mycket av mina pengar, och sedan har min familj börjat leka med tanken på att fira nästa jul på Sri Lanka... Jag vet, det låter sjukt tråkigt, men flygbiljetter kostar pengar. Dock är jag mkt sugen på att hänga med mina kusiner i Wroclaw i sommar - en plan som ni får hänga med på vid ev intresse.

Unknown sa...

Ja, detta känns konstigt att skriva men jag är sugen på att hänga i Blekinge i sommar. Och måste därmed spara mina arma semesterdagar till att det. Och kanske Polen. Om pengar finnes. Inte Grekland.

Erik sa...

Ok, kids!

Då tar vi en gemensam semester i blekinge i sommar? Jag har mycket tid att ta igen där. En långweekend! Vi kan ju hitta en massa bus t ex cykelsemester, tältning, bilning, KANOT!

Om jag inte minns fel har katten inbjudit till nåt asätarevenemang. Ålstypargille eller vad det var.. det kan bli finalen på vår kanotsemester! Efter 3 dagars kanotcamping kastar vi ankar och häver ål som om det vore hallonlakrits-shots på nån kändiswannabefest! Det känns på nåt skruvat sätt ganska logiskt att palekings söker sina rötter i blekinge...

Betty sa...

haha...gud hoppas inte krabban läser detta för då kanske jag också tvingas paddla kanot. Som det har tjatats om att få ner mig i en kanot...


Det låter trevligt tycker jag. Just nu verkar det som att Krabban och jag sticker till NYC vid midsommar och blir borta i 2 veckor. Men efter det kanske...

Å andra sidan så gillar jag ju Grekland. Så...en billig biljett till Samos..men men jag sticker inte själv utan i så fall med vår broder i Aussie. Eller Elin, lisen eller emma...

Utifall det blir grekland så behöver inte paddling uteslutas. Och om jag också ska va realist så får jag nog också stanna i Sverige efter NYC...

Kanot var det...

klenin sa...

Om det är någon som ska läsa den här psoten så är det ju Annas pappa - han är sjukt såld på kanoter. Ni kan inte ana hur många internationella TetraPakare som har hävt sig fram genom Skånes vattendrag.