söndag, september 03, 2006

Drömmar på X2000, tåg 539

Jaha, då satt man här ensam på väg hem mot det älskade Skåne.
Efter en helg i Stockholms innerstad med två vänner och en hund ständigt närvarande så längtar jag hem till min lägenhet, mitt badrum, mitt sovrum, min tv, allt som är mitt och ingen annans.

Kvinnan som sitter snett över gången kräker i en liten påse, tydligen är det jobbigt när tåget åker baklänges, hon förstår inte hur de tänker när de gör så. Jag förstår inte hur hon tänker när hon får för sig att det är OK att kräkas i offentlighet, speciellt inte i 1 klass.
Det finns en djurvagn som kan användas till sådant.

Enligt ryktet ska en av oss fylla år idag, det är bara att gratulera. Hoppas ni andra firar av tösen ordentligt idag. Det bör även betyda att Puffen ska fylla år snart, am I right?

Katten loggar ut för denna gång.

Auf wiedersehen, som Heidi skulle sagt.

3 kommentarer:

Erik sa...

vem är Heidi, och var är i så fall geten?

der schtimt...

oförskämt att sitta kvar i 1:a klass, har folk ingen skam i kroppen?

Är det inte så att starka parfymer och dyl. är förbjudet i vissa vagnar för att folk inte fixar starka dofter? Detta borde innefatta kräk. Jag vill se förbudsskyltar omgående.

klenin sa...

Heidi Klum - Project Runway!

Erik sa...

stupid me...

Jag trodde det hette Project Runaway förut, det hade varit roligare. "Fly ur min syn för fan!" liksom... Tydligen var jag helt ute och seglade.