torsdag, september 07, 2006

Grattis på födelsedagen Puffen!

2 kommentarer:

Erik sa...

Tack!

Och tack för alla gratulationer under dagen! Har varit på Any Time med far nu, mkt trevligt ställe och god mat har de också. Det grämer mig lite att jag inte hunnit träffa er idag men vi tar igen det vid ett annat tillfälle!

Bjöd på fika på jobbet idag, hann sitta med i ca 4 minuter -lajbans. En långväga kollega gissade att jag fyllde "typ 30", är det bra elIer dåligt?

Jag har fått en tempurkudde! Som mano sa idag. "Ett par ordentliga joggingskor och en tempurkudde är allt vi snart-30-åringar behöver"... Kanske det.

Vi hörs imon, då vill jag gå till ett trevligt ställe och dricka något gott, kanske vin.

Unknown sa...

Ja, vi grattar dig så gärna så.
Ikväll är jag up for it, and you know it! Likaså imorgon. Vi kan för enkelhetens skull säga alltid.

Det ska ju bli en fantastisk helg, 19-20 grader varmt och strålande sol. På sina ställen även runt 20 grader i vattnet. Ska vi slå näven i bordet och göra en salut till sommaren 2006? Det kan vara sista chansen. Vem är med?