onsdag, september 06, 2006

och imorgon....

....är det första torsdagen i månaden.
Mat, någon?

9 kommentarer:

Erik sa...

Jag får besök av pappa på dagen D så jag håller det öppet..

Unknown sa...

Innebär det att du bjuder på mat?
I så fall är jag med.

Är det någon som vill supa på fredag?

Jag kommer att behöva det

Kram Jakob

klenin sa...

Jag följer lätt med ut och äter. Puffen, vill du inte fira din dag med både pappa Jan och oss?

Erik sa...

Givetvis vill jag det, men jag har inte pratat med honom och vet inte när han kommer

Boogie sa...

har tyvärr en inbokad pokerkväll, är redan fattigare än kyrkråttorna denna månad, behöver vinna lite stålars av mina kollegor, ringer om fredag.

Betty sa...

Är lika fattig som Johan Bäck. Och så ska jag träffa en representant ifrån min brf som ska berätta lite om det här med vinden för mig.

Jäkligt synd men datumet bestämdes innan vi hade tagit upp traditionen igen.

Erik sa...

Pappa Jan var inte upplagd för gängmiddag tyvärr så jag (vi) backar tyvärr ur för den här gången.

klenin sa...

Anna, vi hörs om ikväll helt enkelt!

Unknown sa...

Då kör jag och Lenin en vinvariant själva då ikväll. Jake, jag vet ínte om jag ska tolka det som att du vill med, ingen kommer ju att bjuda dig på mat, men du är hjärtligt välkommen.

Ska man go wild och träffas på ett nytt ställe, t.ex Tempo? Eller kanske Mrs Brown, eller kanske tapas-stället vid Davidshall som verkar lite bra?