torsdag, september 07, 2006

Sidekick


Imorgon gör jag inte premiär i radio (för den gjorde jag när jag på högstadiet önskade Smells like teen spirit i P3s önskeprg, katastrof för jag skrattade nervöst så mycket så det hördes inte vad jag sa, på en telefonsvarare som senare spelades upp) men i alla fall min premiär som radio-sidekick i Elinas program. Jag kommer sitta i radion en hel timme. Det är lilla radio AF. Ingen aning om vad programmet heter, måste kolla hemsida. Antar att de har en. Elina och jag blir som Annika och Carina. Hahah. Hoppas de alltid kollar lyssnarsiffror. Undra om det är mening att jag ska alltid vara med. Lite oklart. Fick ett telefonsamtal och så tackade jag ja. Sen bröts det för jag satt på tåget. Yes med Elina också. Dagens överraskning. Helt klart.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Du får återkomma med mer info. Det kan bli för bra för att missa.

klenin sa...

Betty, kommer du ihåg din icke--med-i-radion-premiär? När du mässade snuskiga ramsor på ketchups telefonsvarare?

Och du, kom ihåg att INTE nämna Palekings den här gången...

Men absolut - håll oss uppdaterade!

Erik sa...

Jag skulle nog säga glöm INTE att nämna palekings den här gången heller!

emma d sa...

Fantastiskt Betsy! Jag betvivlar inte att du kan hålla låda i en timma. Lite tråkigt att du vägrar berätta för mig vilken tid man kan höra dig… Jag vill ju lyssna på dig i direktsändning, inte behöva gå in på webben i efterhand och ladda ner programmet.