lördag, september 22, 2007

en PK till kaffet, tack

Åååh vad jag önskar att ni skulle vara här nu, bara en enda PK-medlem hade räckt! Hela hotellet är uppbokat av byggare, Nordens största byggmässa går av stapeln.

Jag sitter i hotellobbyn och bara njuter av spektaklet. Det är morgonfylla, män, mocka-jackor, gympadojjor (utan strumpor) fleecejackor, comwboyboots m.m. Ryggdunkningarna står i högan sky tillsammans med gapflabb och pay-tv-skämt.

hade ni bara varit här hade vi kunnat ha hur kul som helst, men som det är just nu sitter jag och tittar fram bakom min dator och försöker registrera så mycket som möjligt för att kunna ge er en så utförlig redogörelse som möjligt imorgon.

För då kommer det.

Ha det bra i Götet, vad ni nu ska där och göra.

6 kommentarer:

Unknown sa...

babe - jag vet

Igår fick jag gå på bio alldeles själv...
Tur att biotittande är en ganska asocial aktivitet...

Det värsta är att man vet att de där hemma är alldeles för busy med sina vardagsliv för att sitta och underhålla oss exil pk:are, som nu helt plötsligt kollar bloggen 5 gånger per dag istället för 2 innan.

Facebook är min bästa kompis liksom

Unknown sa...

Ja. Jag skiter nog i att blogga i morgon. Ingen verkar ju bry sig ändå!

Unknown sa...

babe - jag bryr mig

jag ska dessutom på rollerskate-disco ikväll. jag tänker mig att det är så pass exotiskt, småporrigt, madonnavideoaktigt och 70-taligt, att det kan intressera söndagsbakfylla pk:are

klenin sa...

Nä, såhär får ni inte ta det, jag blir helt ledsen i ögat. Min ursäkt för taskig kontakt (iaf den senaste tiden) är en vecka i Sthlm, två polacker på mitt vardagsrumsgolv i tre dygn och Öresund Runt nu i helgen. Jag ska bättra mig, jag lovar...

Unknown sa...

Men men lenin, så får du inte heller ta det
Jag förstår att helt och hållet att du är busy liksom

Vi får ju skylla oss själva som lämnar boet om vi tror att det är lika varmt och mysigt utanför...

Betty sa...

Kunde inte sagt det bättre själv Jake ;).

Nej men jag loggar in asmycket på bloggen också...för att få livstecken och beskrivningar för er som får gör NYTT tillskillnad från oss som sitter här hemma...