tisdag, september 25, 2007

Surprise surprise


Jag har page! En lite längre, ganska klassisk page! Det slutar ovanför axlarna! Jag hoppas torrschampot som blivit min nya stylingprodukt funkar! Jag hoppas att jag inte ser supermesig ut! I did not see this coming! Jag hoppas Mis visste vad hon gjorde!

Det var lite som när jag skulle färga mig "mörkblond" och kom ut som brunett. Sen när slutar "axellångt som går fint att sätta upp" långt ovanför axlarna? Varför skrattade jag bara när hon ställde fram ett gigantiskt glas rosévin och uppmanade mig att ta en stor klunk, en sekund innan hon klippte av en tuss på 15 cm? Mis beskrev frisyren som "Nicole Richie" men tjena, mitt hår blev kortare ser jag nu när jag googlat upp hennes frippa. Oh well.

Var bara tvungen att få ur mig det. Det kan ha blivit snyggt, jag vet inte. Still. In. Shock. Men det var ganska kul. Och otippat.

4 kommentarer:

Unknown sa...

men varför lägger du inte in en bild på dig själv?
nicole känns lite bonnig liksom

klenin sa...

Jag kan ju låtsas att det enda skälet till det är att Puffen har min kamera. Det kommer fortfarande vara kort när du kommer hem baby, håll ut så får du se det live istället.

Unknown sa...

wow, då kør vi samma frilla!
kan det vara ett undermedvetet drag från din sida kanske? du saknar mig så mycket att du vill återskapa mig, i dig sjælv?
Jag tror det ær så faktiskt.

Betty sa...

Så spännande! Säger något om nivån på mitt liv just nu.