måndag, oktober 09, 2006

Boing boing: hendes røv går op og ned som en fjeder boing boing

Ja. Visst. Jag erkänner.
Jag gillar Köpenhamn och danskar. Öppet och ogenerat.
Jag gillar deras kulturutbud, shoppingutbud, restaurang- och barlliv.
Musiken måste jag dock ställa mig frågande till. Den har jag inte hajjat ännu.

Se vad ni själv tycker.

http://www.youtube.com/watch?v=G4Qp6hNgxGY

"Natten er ung og pigen er smuk Jeg har alle mine homies her, beated er dope
Ved du hvad hun siger til mig, ved du hvad hun siger til mig?
Ved du hvad hun siger til mig, ved du hvad hun siger til mig?
Hun siger: Baby lad mig pop den for dig, lad mig pop den for dig
Boing boing, hendes röv går op og ned som en fjeder
Boing boing, og hun bliver ved og hun bliver ved og ved
Boing boing, hon er helt fantasik, kan nu en ikk have det.
Ved nu ryggen til mig, pige gör mig lykkelig"

7 kommentarer:

klenin sa...

Damn, opti vupti!
Martini i hånden og sko fra Gucci
Jeg ser det for mig nu, date og sushi
Hun er på gulvet nu, shake your booty

Erik sa...

ganska dåligt, inte så oväntat.

Ok, så dansk rap är lite mer framfusig än svensk, raggningsklimatet är lite mer framfusigt är i sverige, och danska killa är lite mer framfusiga än svenska.

No offence, men sten i glashus, jag vet inte...

Jag vill iaf åka över och hänga i höst om det hinns med. Den 21 dec har telefon till chefen ny fest. Kultur, bar, vi kan gå ut och äta innan, och säkert både killar och tjejer.

Unknown sa...

Låter som en bra idé. Gänghäng i Cph. Du vet att jag är sugen!

Erik sa...

alltid?

Unknown sa...

men anna - vem lyssnar på nik och jay på allvar?
kan du inte göra en undersökning

Malin Gustavsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Malin Gustavsson sa...

Jag lyssnar på Nik & Jay, men det är väl en smaksak ^^ Men Nik & Jay har också låtar med bra budskap, t.ex. "En dag tilbage". :)