torsdag, oktober 12, 2006

La France has arrived

Nu är alltså Emannuel på plats. Det känns jättegalet och nästan som om man gör något olagligt.

Han verkar vara trevlig, och lätt att ha att göra med. Minus är att när han ler så ser han väldigt konstig ut, men när han inte ler så är han söt.

Frågan är hur bra han är på svenska egentligen, det känns som min franska är bättre än hans svenska. Imorse vägrade jag att tala franska med honom

Han är tyvärr ganska på hela tiden. Men jag har en förhoppning att han slappnar av, lugnar ner sig så att vi kan ha lite kul ihop.

Shit -vad har jag gett mig in på?

4 kommentarer:

klenin sa...

Jag gillar det. Jag gillar dig. Jag tror att jag gillar Frankrike.

Erik sa...

Jag älskar Frankrike tror jag!

Klart han är på, han har ju precis träffat dig Jake da break!

Unknown sa...

Måste hålla med Puffen här. Hur hade du själv betett dig om det visade sig att din långväga internetdejt var ett sådant stjärnskott?

Unknown sa...

Ni har rätt hehe
jag känner ju att jag har ett ansvar att han skall ha det trevligt här,

samtidigt som det är svårt att lära gamla hundar att sitta, jag vill ju inte helt ändra på min livsstil bara för att han är här.

Men det ska nog gå bra

kram j