tisdag, oktober 03, 2006

Fabian bjuder på kontorsöppning

9 kommentarer:

klenin sa...

Japp, såg det, verkar mkt trevligt. Har dock meddelat Fabulous Fab om att jag och Anna kommer slå klackarna i taket i Köpenhamn på fredag istället.

Erik sa...

Vad trevligt, får man hänga med?

Queenie och Lenin: Jag degraderar härmed er till Hovnarr (dvärg) och Kvasi-intellektuell syndikalist (14 år med Dr Martens och dreads som ser ut som kattskit). Hur känns det?

Det t o m luktar kattskit och som hovnarr måste man ha en narrmössa med pinglor så att alla vänder sig om när man narrar förbi.

Jag, svenne på 27, känner mig kränkt.

klenin sa...

...va?

Erik sa...

ja, jag tycker det är tråkigt att ni inte kommer att hänga med oss på fredag alltså.. Det kanske kom ut fel...?

klenin sa...

Kanske. Dessutom känner jag mig lite kluven; dvärg eller syndikalist?

/Queenie a.k.a. Lenin

Erik sa...

Oj, ja, jag blandade tydligen ihop er två lite... Galet kan det bli..

Erik sa...

Fast i Katten är trots allt med i degraderingen om man tänker efter. kansek lite väl långsökt iof..

Unknown sa...

Jag ska ha höstskor och nya byxor på fredag. Så enkelt är det bara.

Så du kan känna dig kränkt/ledsen/vad som helst. Det här är större än känslor.

Erik sa...

Då gör jag det. yta, yta, allt är yta...