måndag, oktober 09, 2006

Gymping

Förra veckans start på mitt nya gympaliv var succée. Denna vecka ska jag försöka göra om samma bravad.

Imorgon kl. 18:00 får jag gå på start-spinning. Gratis på Friskis&Svettis. Det är +1 så om det är någon som kan tänka sig att göra mig sällskap säg till.

Edit: Jag kom aldrig iväg. Går istället på gympa kl. 11:00 imorgon fm. Så erbjudandet för spinnig står därmed kvar. Gäller endast tisdagar kl. 18:00.

Edit: Gick på Basgympa. Jag vet att ni andra dissar det som för lätt. Mig passade det utmärkt eftersom jag känner att jag redan under min andra vecka på F&S får leva upp till "Duktiga flickan". Att det mest var pensionärer bryr jag mig inte om. Det bästa är att jag blev både svettig och kände mig duktig. De sa även att de behövde nya värdar och jag kände att de liksom riktade sig mot mig. Tyvärr har jag sykurs i eftermiddag så det bli svårt för mig att hinna med info.mötet på Heleneholm om hur man blir en av de riktigt invigda.

7 kommentarer:

Unknown sa...

jag är av naturen skeptisk til spinning, och imorgon är det min nya favorit - body combat

men visst jag kan hänka på nån dag

kram kram

klenin sa...

Jag håller mig lugn ikväll också, dels pga en förkylning, dels pga kommande step på onsdag och core på torsdag. Häng med på dem!

Step-passet inkluderar alla girly powerhits; Paris Hilton, Nelly Furtado, Pussycat Dolls, Christina Aguilera... Det är faktiskt sjukt bra.

Boogie sa...

jag ska på ki-jympa vid 19 om någon vill hänka.

torsdag blir det skivstång vid 18, feel free to hänka.

klenin sa...

Vi är ju sjukt aktiva i Palekings!

Unknown sa...

Jag paxar nästa spinning på tisdag!

klenin sa...

Det här med duktiga flickan känner jag inte till, men jag kan berätta att du inte direkt missade något på step-passet idag. Min favvoledare byttes ut mot bootcamp-ledaren som jag råkat ut för en gång innan. Jag har aldrig svettas så mycket på nogot pass innan, och det tog mig goda 15 minuter innan jag såg draktatueringen på överarmen och insåg att jag nog inte borde haft brädan på högt läge. Den kvinnan är gjord av stål. Eller något annat jääävligt hårt material.

Erik sa...

Jag jobbade till 7 igår. Efter makaroneren och köttbullarna åt jag godis, det var nice. Men snart mina vänner, snart...