tisdag, oktober 17, 2006

Kristers fylledumheter

Hej Puffen och ni andra,

Krister i P3 har just nu en special om lyssnarnas värsta fylleminnen. Någon stackars sucker skulle t ex koka ägg på fyllan. I väntan på nattamaten råkade han somna i soffan - efter att ha satt på plattan. Det är till och med oklart om han ens hällde i vatten i kastrullen. När killen vaknade var allt dimmigt och det slutade visst med att hela lägenheten fick saneras.

Vem gör sånt egentligen?

För övrigt var det en tjej som råkade skicka sms:et "Jag är bakiskåt, kom och ta mig" till hela sin telefonbok. Som inkluderade kompisars föräldrar, jobbarkompisar och chefen, bland annat.

Extremt underhållande.

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag vet inte om jag vill.

Erik sa...

Ja, hejhej...

klenin sa...

Idag pratar de om lögner och även det är sjukt kul. Christer gör under för min arbetsmoral, sjukt effektivt att jobba under tiden!