onsdag, oktober 25, 2006

Nästa (nästnästa) helg

Då var det snart dags!

Vilka ska med på höstretreat den 3-5 november?
Det finns en lax (samma som förra gången) tillgänglig. Den tar vi, va?

Ugly Betty har ju en given plats i bilen eftersom hon och Le Crab tog tåget sist. Ni andra får väl slåss om det hela.

Vilka är ni andra?

Puffen, Lenin, Jake, Johan, jag...... nån mer?
Nytt är att det finns ännu en säng på ovanvåningen, glasverandan är under konstruktion och det finns fyra cyklar.

Annan planering tar vi nästa vecka.
Nu ska jag upp och göra Stockholm några dagar, hemma på lördag kväll.

12 kommentarer:

Erik sa...

Några teman?

Jag vill iaf gå på Second hand. Tävlingar? Aktiviteter? Jag utmanar till brainstorming här och nu!

Djurtema! Allt ska vara djur! Vi ska äta dem såklart och samla på dem, dyrka dem, bara spela låtar om djur. Och hylla dem.

Och visst hade det vara ganska lattjo om Magnus Carlssons album hetat "Allt är bara djur, djur, djur"..

klenin sa...

Jag är definitivt med den helgen, ska bli fint med en retreat efter allt flyttande i Lund. Hugger såklart gärna en plats i bilen om ingen har nåt emot det.

Boogie sa...

Jag gillar bilar... Och åker gärna bil men kan om det behövs självklart åka tåg om det behövs...

Djurtema låter primitivt, men har inga bättre förslag vid sittande bord. Lovar att tänka.

Unknown sa...

wanda fyller 30 och jag tror att jag kommer bli halshuggen om jag inte kommer på hennes fest så ... jag kommer nog inte med :(

Betty sa...

Elin kanske kommer med om vi har tur.

Jag tycker vi ska ha ost och frukt bricka med oss.

Andrahandsvaror är verkligen ngt jag ser fram emot.

Återkommer med andra förslag på planer.

Erik sa...

Ok, ett förslag på ett inverterat tema. Istället för ett specifikt tema blir temat att inte behandla en specifik sak, nämligen jobb. Nå?

Betty sa...

Jättegärna. Taget. Tycker verkligen vi kör på det!

Boogie sa...

I´m on. låter prima

Erik sa...

Fan vad kul att Boogie ska med, låter som en skön snubbe!

Betty sa...

Eftersom det är stängt är 2Hand-affärerna stängda med största sannolikhet.

Unknown sa...

Ja, det stämmer nog tyvärr. Det är en slags helgdag på lördag (alla helgons dag, typ) och därmed är utbudet av aktiviteter inte så stort.
Men.... vi kan kolla på film, dvd finns, vila, ut och cykla om väder tillåter, osv.

Mataffären där uppe har öppet 10-14 så vi har iallfall mat. Alkohol däremot....

Icke-jobbsnack låter så fint.

klenin sa...

Inget jobb, bara vin!