onsdag, oktober 04, 2006

Frödinge fyst prinsesstårta - fortfarande på menyn

Hej!

Eftersom alla valde bort mig och min tårta i lördags så finns den fortfarande kvar i min frys. Det är en prinsesstårta. I och med att jag fyller jämt snart, och jag har Ica -kundkort så fick jag en sådan :)

Wanda kom visserligen förbi, men hon fick popcorn och gin och tonic istället.

Jag skulle ju kunna göra ett nytt försök om nu inte folk blir för trötta helt plötsligt, eller vill hänga på chokladfabriken bizzart tidigt på kvällen eller så...

Så vilken dag passar det med tårta och saft för herrskapet?

(Ni kan inte räkna med Gin och Tonic - det tåget har gått)

elaka pussar från
jake the cake

6 kommentarer:

Betty sa...

Jag kan tänka mig det sent imorgon kväll, fredag mitt på dagen innan fem. Lördag vid fikadags typ tre eller tidigare vid lunch. Eller typ lördag vid middag. Söndag tror jag att jag kan den mesta av tiden.

klenin sa...

Herregud vilket schema hon lade upp, vår Betty. Som det ser ut nu passar lördag fint för mig, innan dess koferensar jag med Hallvard.

Unknown sa...

lördag kväll
eller söndag kväll

vad passar bäst?

Unknown sa...

Både lördag och söndag passar fint. På lördag kan jag precis när som helst, jag och Betty kör en cd-brännarförmiddag hos henne dessutom. Söndag gärna lite senare eftersom jag ska ut till mina förfäder och rulla rullstol.

Ett tips är att låta den vara lite frusen fortfarande, så att grädden är liiiiiite krispig. Den blir som cheesecake. Har testat, love it.

Och det blir kl. 19 på Tempo ikväll.

Erik sa...

Jag kommer.

Unknown sa...

lördag kl 19.00 blir fint
vi ses då
saft och lagom fryst tårta

kram