onsdag, januari 23, 2008

AW

Vi snackade om AW på fredag ...

10 kommentarer:

Betty sa...

Mina päron är här hela helgen, så jag ligger lågt.

Unknown sa...

Jag ska på aw på fredag! om du har vägarna förbi så är du hjärtligt välkommen...?

klenin sa...

Okej, okej, det var jag som snackade. Ska dock ut med en jeppe från Bra Böcker som sagt. Tid- och platsbollen ligger lite hos honom, eller det är iaf nåt vi måste snacka ihop oss om innan jag planerar en massa med mina PKs också. I'll get back to you.

Erik sa...

Jag vill på drick öl, öl är svingott! Man behöver inte drick mycket.

Hmm, du menar bara sitta och vila lite efter jobbet liksom. Träffa lite trevlig människor, få sig en bit mat om man har tur. Ja, ju mer jag tänker på det desto mer gillar jag tanken på AW. Och öl. Jag tror jag hänger med!

Erik sa...

Dugges öl på Svea!?

Unknown sa...

uppdatera mig - dugges öl på svea? jag hajjar inte

Erik sa...

Dugges är en öl från gbg, Svea nere vid Llilla torg, gamla louisiana.

Unknown sa...

ah - lilla torg, helsingborg
exotiskt

jag är med

Boogie sa...

Ska på möte med partiet, så jag kastar in handduken.

klenin sa...

Boogie, först trodde jag att du menade att du skulle hänga med Cissi, lite som "ett möte med regeringen" som vissa medelålders män har en tendens att säga när de ska hänga med sin fru. Men... det gjorde du väl inte? Här på jobbet har jag fö flera kollegor som refererar till sina fruar som "hustrun".

- Ja, det gillar ju inte hustrun.
- Hustrun samlar på flickböcker.
- Jag såg "Snövit" med hustrun och dottern förra veckan.

Risigt om ni frågar mig. Låter väldigt ägaraktigt och opersonligt. Har ingen aning om vad dessa äkta hälfter faktiskt heter.

I vilket fall, jag och jobb-Johan tar oss också till Svea, vi lämnar väl huset kl 17 eller så, kan jag tänka mig. Ses där!