måndag, januari 14, 2008

Dåligt. Jag har bara skrivit ett blogginlägg under 2008. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Hur som helst.

Idag ringde mamma: "ska jag ta med mig några pärmar ner till dig, när vi kommer ner om två veckor?...

Jag tackade ja till två, en vit och en brun. Mr J svarade att det var ungefär som att fråga om hon skulle ta med sig ett kilo apelsiner ner till Malmö. Så kan det kanske vara.

Men de kommer också ha med sig 2 serviser, en B&O-TV, 30 tum. Good bye världens minsta widescreenTV. Välkommen monsterTV. Två högtalare. Recykling kallas det. Mina gamla fotoalbum och en videoinspelning med mig och dåvarande bästis, kan ni få kolla på hos mig.

I övrigt så har jag grejer på G. Ser fram emot helgen, då vi kanske kan ses igen...

1 kommentar:

Unknown sa...

Ja, jag har inte heller varit aktiv ännu (bara 1 eget inlägg).

Men så har jag ju ett inlägg angående Kaah på gång!
Jorå! Så det kommer snart, ha tålamod.