torsdag, januari 24, 2008

eh ... jag har blivit publicerad igen

Babes

Jag har fått ytterligare en publikation godkänd ikväll; Expressive rationality

Redaktören för Communication Culture and Critique, vars tre obereoende reviewers kommentarer jag har tagit hänsyn till i en version 2, skrev till mig "well done, you're in".

Bara lite smårättningar så är saken biff


Det här är helt sanslöst. Det känns inte som om jag kan göra något fel för tillfället. Alla är intresserade av vad jag skriver, alla vill publicera mig ... jag får nästan nypa mig själv i kinden. Är det en dröm? Har mamma betalat dem?

Någonstans är det ju tur att kärlekslivet är komplicerat annars hade man ju verkligen undrat när Guds straff skulle komma... jag menar man kan ju inte ha det bra på alla plan utan att få dåligt samvete...

2 kommentarer:

klenin sa...

Heja Jakob!

Betty sa...

Underbart! Sweet!