lördag, januari 05, 2008

Två favoriter och en lördag

Det är lördag kväll. Klockan på min dator är 22.16 och jag chillar med datorn framför TV:n. Väldigt skönt. Såg Jane Austen Book Club med Emma D och Maria Ö tidigare. Det var en ganska trevlig liten sak. Höll på att stå på huvudet i snömodden på väg till bion dock; lite slask och halka hindrade mig inte från att dra på mig de högsta klackarna i hallen. Men snygg, det var jag.

Kom att tänka på två av mina favoritvideos medan jag slösurfade efter spa i Tokyo. Här har ni "Heart's A Mess" med Gotye och Airs "All I Need".



2 kommentarer:

Unknown sa...

Nu skall jag gnälla lite - även om jag kanske inte hade följt med på bio, så hade det varit trevligt att åtminstone bli tillfrågad - jag tycker att vårt så kallade gäng måste shape up lite!

klenin sa...

Förlåt baby, det frågades nog inte runt alls utan Emma undrade bara om jag ville med henne och M. Dessutom var original-planen att ta 21-bion, dvs när du skulle dricka drinkar. Ledsen att du blev ledsen, det låg inget alls bakom.