tisdag, januari 08, 2008

Two thumbs up?

6 kommentarer:

Boogie sa...

hyfsade moves. antagligen första tagningen.

klenin sa...

Det här kan vara den sanna meningen med YouTube! Jag måste också göra nåt kreativt med min fritid. Och nej, jag är inte ironisk.

Betty sa...

Love love love youtube. Alltså det är så otroligt. Jag tröttnar aldrig. Mänskligheten är ibland helt fantastisk!

Unknown sa...

de få gånger jag tvingas till att titta på Youytube blir jag lika fascinerad - kanske för att jag inte förstår det - hur orkar folk?

Fast jag sätter en hundralapp på att det är en dövtolk som gjort detta ... om man kollar in the copycats, som jag och betty, gjorde inser man att detta är ett proffs

Unknown sa...

Min tanke var densamma. Tror till och med att handrörelserna är dövbokstaveringar. Om man är en hejare på teckenspråk borde den här handdansen vara lite lättare att få till.

Erik sa...

Nej mem se det tror inte jag..