tisdag, april 18, 2006

rätt mall i mallen?

Ett paradigmskifte? Kan man prata om ett sådant nu när det går att köra xp på en mac? Hur förvirrande och konstigt det än kan bli så känns det tryggt att oavsett system finns det en bra hjälpfunktion i allas vårt favoritordbehandlingsprogram. För er som skriver uppsatser och artiklar eller bara leker lite med formatmallar;

”Om en formatmall i dokumentmallen har samma namn som en formatmall i dokumentet får formatmallen i dokumentet samma format som formatmallen i dokumentmallen.”

Solklart, tack Bill...

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag kan inte logga in med min dator på universitetet i bergen "för det är en Mac och inte en PC"

Tack för det Bill

emma d sa...

Och min Outlook kraschade totalt igår, går INTE att reparera. Vet inte vad som är värst, att jag förlorat alla gamla mejl och kontaktuppgifter eller att jag får leva i ovisshet en tid framöver eftersom jag använde Outlook som kalender dessutom.

Tack för det Bill!

Unknown sa...

Eeeehh...eeeehhh...

Jag har köpt en iPod och är just nu nöjd. Men jag återkommer efter helgens första användingsförsök

Så - Tack för det Bill!