måndag, januari 29, 2007

Ny natt, ny dröm



I morse när jag vaknade började jag ganska omgående fundera över hur det egentligen står till i mitt huvud.
Nattens dröm hade inslag av högstadievänner (igen!), Enrique Iglesias, tapastallrikar, vårkänsla, och givetvis Guns ’n’ Roses.
Det är ett enda myller av förvecklingar och missförstånd. I korta drag kan vi ju säga att Lening hade en fling med Guns manager (påminde ganska mycket om Rod Stewart) och jag lyckades resa bakåt i tiden, få uppdraget av Axl att korrekturläsa Don’t Cry, tyckte den saknade något och jag skrev på eget bevåg om den till Hero, Enriques hit. Därmed raderade jag Don’t Cry hur världshistorien, vilket jag skäms för.

Ska bli intressant att se om jag kan toppa den drömmen inatt.

2 kommentarer:

klenin sa...

Fantastiskt. Jag är helt mållös.

Utöver det är jag tillbaka efter en långhelg i Tyskland som bestod av pulsande i mycket snö och strålande sol, supershopping av diverse Adidasgrejer och äkta champagne i myskläder. Eller, champagnen hade inte myskläder, men ni hajar.

Erik sa...

Jag är lite avis. Jag drömde att jag fick mail vilket jag såklat inte hade fått. Iof trevligt men jag drömmer hellre om saker man kan gotta sig åt IRL. Idag är jag sjukt opeppad på att göra något annat än att ligga i hosisontalläge och bara vara.