tisdag, januari 02, 2007

nyårslöfte + karatekidkomplex = ?



Gott nytt år babes!

2006 var året då jag upptäckte det geniala med bodycombat (dvs att leka karate kid till brittney spears - fantastiskt)
2006 var året då Betty tog med mig på Kampsportsgala. Vi fick se blod, och det gav mersmak ...

2007 är det dags att ta det här ett steg längre. På enighet sportcentrum (www.enighet.se) så kan man börja träna både det ena och det andra. Jag kan tänka mig aikido eller taekwondo. Vem gör mig sällskap?

I den mest ideala av alla världar borde hela Palekings följa med - så skulle vi kunna bli ett gäng på riktigt. Liksom teenage ninja turtles, eller power puff pinglorna, skulle vi kunna hjula oss fram på malmös gator och rensa den från, till exempel gratistidningsutdelare.

3 kommentarer:

Betty sa...

Jag ska spana in det hela och gillar helt klart tanken...men jag har så öm kropp så risken är att jag börjar lipa bara ngn kollar på mig...

Unknown sa...

jag skulle nog kunna tänka mig lite fighting. Jag är väldigt oöm av mig. På gränsen till alarmerande oöm faktiskt.

Det finns ingen boxning?

Unknown sa...

boxning finns - kolla hemsidan