torsdag, januari 18, 2007

Vad händer i helgen?





10 kommentarer:

Betty sa...

Vilka är personerna på bilderna? Är det som Bullens brevfilm? Isf har de ingenting med helgen att göra.

Unknown sa...

Jag hoppas att de inte har med vår helg att göra. Killen till höger har en glansig syntett-shirt på sig. Det finns INTE med i mina helgplaner.

Unknown sa...

bilderna representerar saker man kan göra i helgen - skärp er - måste ni ha en instruktionsmanual för att tolka det?

Unknown sa...

Shit vad vi är störiga!

klenin sa...

Jag tycker det är briljant, Jake the Shake! Jag håller nog på bild nr 3 ikväll. Imorgon vin hos Boogie och på söndag häng med bebisen.

Boogie sa...

Precis som Lenin skriver är det vin-häng hos Boggie på lördag med lite snacks och en bag-in-box från 19.00, nya adressen Banersg 6, alla som vill se min nya sambolya är välkomna.

Igår hittade vi vår lägenhet, gå in på hemnet och sök malmö, bostadsrätter, andreegatan 10 b, den ska vi ha.

Unknown sa...

Det gillas. Dyker upp full av förväntan.

Unknown sa...

shit vad fint

jag dyker upp

kram jakob

klenin sa...

Ikväll fredag ska jag bara vara hemma och hänga. Kolla på TV, försöka rädda min krashade dator, läsa ut min bok kanske.

Oj - hej, vänta - nu bjuds det på bubbel vid kaffeautomaten. Jag älskar traditionen att man här på jobbet firar vad som firas kan. Är det inte en 20-år-på-jobbet-vetelängd så är det bubbel för nyblivna 40-åringar. Som en AW fast på W - vilken grej!

Unknown sa...

OK - ikväll skall jag på middag hos maggan
Imorgon släktkalas - sedan till Boogie - på söndag simma och tvätta