måndag, februari 26, 2007

Första torsdagen i månaden

Okej, på torsdag är det dagen vi alla väntat så länge på. Den första i månaden. Frågan är var vi ska gå? Det var ju snack om att vi eventuellt skulle slå ihop några bloggar. Men nu verkar det som att LGB vill gå till Carib Kréol. Och med hänsyn till att jag varit där (och flera av er andra) 2 ggr på ganska kort tid är jag opepp. Jag mår faktiskt lite dåligt av tanke på att äta deras majspuré igen, även om den var guddomlig båda tillfällena då det begav sig.

Mitt förslag är vi ditchar de andra och går någon annanstans....

Mina 2 förslag är Plocke-pinn eller Dionysos. Självklart kommer ni andra ha andra favoriter så lägg de på bordet. Vi har 4 dagar (exkl. bordsbeställning) på oss att bestämma. Brukar ju ta några rundor...

Vad säger ni andra. Hur, var och när?

14 kommentarer:

klenin sa...

Jag ska till metropolen Landskrona med jobbet samma kväll, count me out. Tyvärr.

Erik sa...

plocke-pinn tycker jag!

..eller Epicuré då...

Unknown sa...

plockepinn

Unknown sa...

Vad är plocke pinn

och vad hände med mitt förslg Asia - det bara ignorerades - hrmm - härskartekniker

Unknown sa...

Okej då

jag ska inte tjura
plocke pinn googlades och så faktsikt ganska nice ut

Laban sa...

Alright. Vi var ju på plockpinn senast så vi kanske ska ta det en annan gång.Hoppas allt är bra med er annars.

Boogie sa...

jag tycker plockepinn.

Unknown sa...

19.00 på plockepinn. Vem bokar?

Unknown sa...

Och babes - var i tid för en gångs skull, sist kom jag fashonabelt fem minuter för sent, men fick ändå vänta i 20 minuter på er.

Unknown sa...

Ja, nyckeln till framgång i denna fråga är att inte ha följe med Puffen. Då blir du sen.

Ber om ursäkt och lovar att vara punktlig.

Erik sa...

hur är det nu man säger om fint folk..? Jag gör så gott jag kan...

Betty sa...

Jag tar på mig lite av skulden. Jag var sen på egen hand, cyklandes. Men hann upp en gåendes Puffen...och blev ännu senare.

Mr J ska med. Emma också. Lisen va osäker, men hoppas kunna komma trots att hon varit sjuk ett tag. Kaffedejten ska väl med också?

Bokar Anna?

Unknown sa...

Anna bokar

Unknown sa...

Fast det är ju en del av er charm - att ni alltid är sena - jag gillar ju er ändå - puss