måndag, februari 05, 2007

ojojoj

Okej

nu har jag lyckats schabbla bort kod ifrån gamla bloggen...så just nu funkar inte senaste kommenterat och inte heller besökstatistiken. Oh well det kommer att åtgärdas.

Gårdagens bästa:

  1. Häng med Lisen på loppis och ICA Maxi.
  2. För att Lisen visade mig att Tempos bästa korv går att handla på ovan nämnda supermarket

Dagens bästa:

  1. Ett telefonsamtal
  2. Att få lämna ut receptet på fiskburgarna jag gjort till damerna på jobbet
  3. Äta Fuet med Jakob i soffan

4 kommentarer:

Betty sa...

Alltså jag lagade maten, men inte för att damerna på jobbet skulle äta. De såg bara på när jag åt lunch. Syftningsfel.

Unknown sa...

Du har ändrat i layouten?

klenin sa...

Det här typsnittet funkar inte! Pengarna tillbaka!

I övrigt låter det som om du haft finfina dagar.

Unknown sa...

fuet - what a korv