fredag, februari 09, 2007

Söderåkra calling


Hej!

Nu snart skall jag sätta mig på tåget i tre timmar till Kalmar, för att sedan ta en länsbuss en timme till Söderåkra.

Anledningen till denna utflykt är min gamla gymnasiepolare Emöke (från transylvanien) som skickade en ful bild på en slemmig nyfödd bebis för två år sedan. Jag blev provocerad och skrev att jag mycket hellre såg en bild på hur hon såg ut nuförtiden eller en bild på den karl hon lyckats få tag på. En anonym slemmig bebis = sådär kul.

Naturligtvis började harangerna gå om att "vi måste träffas" bla bla bla
Jag sa att eftersom jag är så sjukt upptagen var man tvungen att planera långt i förväg. I oktober spikades datumet den 9 - 11 februari. Så nu är det dags ...

Jag hoppas bebisen och karln är snälla - de bad mig ta med mig vin - det ser jag som ett gott tecken.

Nästa helg är det drinkrunda som gäller på lördag

och tack för filmen igår, det gick ju bra trots missödet betty - sorry för att jag var stressad och asocial - tar igen det nästa helg

Inga kommentarer: