fredag, februari 09, 2007

Snälla Betty....

Gör något åt den här bloggen. Nu!

9 kommentarer:

Erik sa...

Jag tycker inte den är så tokig. .

klenin sa...

...Den är ju tok-tokig!

Betty sa...

ni kan lika bra som jag ändra den. jag gillar den.

Unknown sa...

Jag vill ha tillbaka listan på de senaste kommentarerna!

Varför försvann den?

Erik sa...

Vill ha och vill ha... Vi får väl jobba på att få tillbaka senast kommenterat, men julrött känns ute. Goth-lila känns kanska inne

klenin sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
klenin sa...

Jag trodde faktiskt att det var en kodmiss som låg bakom den nya texten. Tycker den är mer svårläst nu, men klart vi kan ha den såhär om det ligger en tanke bakom.

Betty sa...

Senaste kommentarer och besöksstatistiken är faktiskt försvunna pga av en miss ifrån min och bloggers sida när jag bytte helt till den nya mallen. Det kommer arbetas tillbaka, antagligen av Puffen och mig snart.

Utseendet/layouten har jag valt, för att jag gillar den. Men vem som helst kan gå in och ändra. Det är extremt enkelt, bara drag-and-drop. Så imorgon kanske den ser annorlunda ut...igen. Vem vet?

Erik sa...

Vi kan väl ändra till något som alla gillar då? Mata på med önskemål här så kan jag väl göra en avvägning och ta på mig att trixa till något annorlunda...