torsdag, februari 15, 2007

Okej, jag har spanat in presentationen av Johans lght. Vilken talang mäklaren har! Följande tre citat må va lösryckta ur sitt sammanhang. Dock inte mindre roliga för det.

"Vi möter ett mycket, mycket fint boende som med varsamma händer och en stor känsla förskönats, bevarats och omhändertagits"

"Ägaren idag har dessutom ett bra och utvecklat sinne för det där med detaljer, kanske är det den känslan man bär med sig genom rummen"

"När man lämnar sitter en positiv, varm känsla kvar väldigt, väldigt länge... "

Jag gillar också att Palekings kan ta åt sig lite av äran i det första citatet.

2 kommentarer:

Boogie sa...

jag bara älskar citatet

"Ägaren idag har dessutom ett bra och utvecklat sinne för det där med detaljer, kanske är det den känslan man bär med sig genom rummen"

det är bara så skönt att äntligen bli upptäckt, homestyling II here I come...

klenin sa...

Jävligt snygga bilder, jag hade lätt fallit för din lägenhet. Vist av mäklaren också att inte fota golvet i badrummet, man inbillar sig lätt att det typ är grå kalksten där eller nåt... Cissis pappelinamatta i köket gör det också till värsta drömmen ju!

Jag håller tummar och tår för dig nu!